SEO Uzmanı | SEO Bilgileri Burda

SEO PLATFORUMU !

LightBlog
SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
E-ticaret uygulamalarını içeren veya sadece tanıtım ve reklam amaçlı kullanacağınız web sayfalarınızın veya özel yazılımlarınızın her türlü internet platformunda en etkili şekilde tanıtılması ve insanların verdiğiniz hizmet veya sattığınız üründen haberdar olmalarını istiyorsanız eğer uzman seo furyasına yeni katılan ancak alanında kendisini ispatlamış. SEO danışmanı hizmetinizde aynı zamanda sitelerinizin etkili sunum ve kullanımı için sadece danışmanlık hizmeti almanız da mümkündür. seo danışamanının içerik belirleme ve dijital pr çalışmalarını istemiyor sadece bu tekniklerin en doğru nasıl uygulanacağı konusunda seo danışmanlık hizmetlerini satın almak istiyorsanız bu hizmetleri de kusursuz ve eksiksiz olarak satın alacağınız en doğru adres yine burasıdır.. seo danışamanı her ne kadar isminden de anlaşılacağı üzere seo da hizmet veren bir seo uzmanı olsa da hizmet verdiği platformun tüm Türkiye’den ulaşılabilir bir platform olması nedeniyle müşterilerinin özellikle Türkiyede faaliyet gösteren kişisel blog sahibi, web sitesi sahibi veya özel yazılım uygulamaları kullanan kurumsal firmalar olmasına gerek yoktur. Bütün Türkiye genelinde bu türde uygulamalara sahip herkes ve her firma seo danışmanı ile internet üzerinden veya telefonla iletişime geçerek uzman seo hizmetlerini kolaylıkla satın alabilirler. Uzman SEO uygulamaları tamamen profesyonellik gerektiren uygulamalardandır. Seo olup da web sitelerinin sektörel marka imajlarının ve firma itibarlarının en yükseğe çıkartılması ve bu imajın korunması, internet ortamından insanların firmaların web sitelerine yönlendirilmesi ve arama motorlarının bir reklam aracı olarak kullanılabilmesi için gerekli tekniklerin uygulanması gibi hususlardan haberdar olmamak bu işten anlamamak demektir. İyi ve uzman bir seo ve gerektiğinde seo ekibinin bu saydığımız konularda hizmet verdiği firmaların yüksek memnuniyetini kazanabilmiş olması gerekir.

17 Kasım 2018 Cumartesi

SEO Danışmanlığı Ve Seo uzmanı

Şimdiye kadar kendisine Seo Uzmanı, google’ın kitabını yazdım diyen onlarca insanla karşılaştınız, sektörde neler var hepsini biliyorum.
Şuan sizi birisi arasa sitenizi 1 ayda ilk sıraya çıkaracağım dese yok kardeşim ben ilk sıraya çıkmadan kimseye para vermem diyeceksiniz.
Ben ise bütün seo uzmanlarının aksine hiç para almadan çalışan birisiyim, bu işe başladığımdan beri her zaman ilk önce iş prensibi ile çalıştım ve her zaman başarılı oldum. Firmaya neler yapabildiğimi, ona neler katabileceğimi, neler kazandırabileceğimi gösterdim ve ilk başta talep edeceğim ücretten fazlasını bana ödedi. Çünkü kendi değerimi ve emeğimi ona kanıtlamış oldum.
Ne yazık ki Seo sektörü şuan çok kötü durumda, işi bilmeyenler yüzünden bu iş bitmiş durumda, oysa düzgün çalışan insanlar var ve bunlarında aynı görünmesini sağlıyorlar. Şuan Türkiye’nin en iyi seo uzmanlarını tanıyorum ve hepsi aynı benim gibi çalışıyor.

“İLK ÖNCE İŞ” “SONRA ÖDEME”

Bu prensip bir Seo Uzmanına en çok kazandıracak prensiptir.
Peki, ya site 1. sıraya çıktığında firma ödeme yapmazsa ne olur? Garantili dememin sebebi şu, diyelim www.siteniz.com sitesi sizin, ben bu siteyi incelerim, hataları neyse çıkarırım, anahtar kelimeleri belirlerim, sitenizin belirlenen anahtar kelimelere göre ilk sayfaya çıkacağı zamanı da belirlerim mesela 3 ay sonunda bu site ilk sayfaya çıkacaktır diye taahhüt veririm, bunu sözleşme ile desteklerim, bu süre sonunda 3 ay için mesela 3.000 TL ödeme yapacağınızı not olarak yazarız, bu ödemeyi yapmamanız durumunda iş yasal yoldan devam eder ve sitenize yapılan tüm çalışmalar silinir siteniz google’da spama girmiş olur. Sitenizi ilk sıraya getirmeyi bildiğim kadar google’dan tamamen kaybolmanızın nasıl olacağını da çok iyi biliyorum.
Ben size şu sözü verebilirim. 1 ay çalışma yapacağım ve sizden 1 krş para almayacağım. Sitenizin 1 ay sonunda sıralamalarında gözle görülür yükselişler göreceksiniz. Bundan sonra devam etmek size kalmış. Rekabet düzeyinize göre aylık 500 TL ile 3.000 TL arası ücret belirleriz, ödemenizi yaparsınız işe devam ederiz.
2. Ay seçmeniz gereken paketler ise şu şekilde.

Ben sitemde seo şöyle yapılır, böyle yapılır diye nutuk atmıyorum. İsteyene 1 krş para almadan yardımcı da olurum. Amacım firmaların güvenlerini tazelemektir. Benim sitem Seo kelimesinde 1. sırada çıkmıyor Çıksa ne olur?  çıkmasa ne olur?
  1. Sırada çıkan sitelerin iyi hizmet verdiğini, her müşterisini ilk sıraya çıkardığını birisi bana kanıtlayabilirse bende 1. sıraya bu siteyi çıkaracağım.
  2. İlk sıralarda çıkmak demek bu firma güvenilir, bu firma sağlam demek değildir. Seo sektöründe firmalar birbirlerine o kadar çok negatifseo yapıyor ki ilk sıralara çıkmanız çok büyük bir iş yükü doğurmaktadır. Size yapılan negatif seo çalışmalarını engellemeniz gerekir, ddos saldırılarına karşı önlem almanız gerekir vs.
Yani uzun lafın kısası sakın şu site ilk sırada bu beni ilk sıralara çok rahat çıkarır yanlışına düşmeyin. Bu işleri en iyi yapanlar genellikle kendini herkese duyurma çabası içinde olmayan insanlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder