SEO Uzmanı | SEO Bilgileri Burda

SEO PLATFORUMU !

LightBlog
SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
E-ticaret uygulamalarını içeren veya sadece tanıtım ve reklam amaçlı kullanacağınız web sayfalarınızın veya özel yazılımlarınızın her türlü internet platformunda en etkili şekilde tanıtılması ve insanların verdiğiniz hizmet veya sattığınız üründen haberdar olmalarını istiyorsanız eğer uzman seo furyasına yeni katılan ancak alanında kendisini ispatlamış. SEO danışmanı hizmetinizde aynı zamanda sitelerinizin etkili sunum ve kullanımı için sadece danışmanlık hizmeti almanız da mümkündür. seo danışamanının içerik belirleme ve dijital pr çalışmalarını istemiyor sadece bu tekniklerin en doğru nasıl uygulanacağı konusunda seo danışmanlık hizmetlerini satın almak istiyorsanız bu hizmetleri de kusursuz ve eksiksiz olarak satın alacağınız en doğru adres yine burasıdır.. seo danışamanı her ne kadar isminden de anlaşılacağı üzere seo da hizmet veren bir seo uzmanı olsa da hizmet verdiği platformun tüm Türkiye’den ulaşılabilir bir platform olması nedeniyle müşterilerinin özellikle Türkiyede faaliyet gösteren kişisel blog sahibi, web sitesi sahibi veya özel yazılım uygulamaları kullanan kurumsal firmalar olmasına gerek yoktur. Bütün Türkiye genelinde bu türde uygulamalara sahip herkes ve her firma seo danışmanı ile internet üzerinden veya telefonla iletişime geçerek uzman seo hizmetlerini kolaylıkla satın alabilirler. Uzman SEO uygulamaları tamamen profesyonellik gerektiren uygulamalardandır. Seo olup da web sitelerinin sektörel marka imajlarının ve firma itibarlarının en yükseğe çıkartılması ve bu imajın korunması, internet ortamından insanların firmaların web sitelerine yönlendirilmesi ve arama motorlarının bir reklam aracı olarak kullanılabilmesi için gerekli tekniklerin uygulanması gibi hususlardan haberdar olmamak bu işten anlamamak demektir. İyi ve uzman bir seo ve gerektiğinde seo ekibinin bu saydığımız konularda hizmet verdiği firmaların yüksek memnuniyetini kazanabilmiş olması gerekir.

2 Kasım 2018 Cuma

Google’da Sıra Kaybetme Nedenleri

Google’da Sıra Kaybetme Nedenleri Nelerdir ? 

SEO çalışması devam ederken web siteleri bu çalışmalara rağmen sıra kaybedebilmektedir. Web sitesi sahipleri bu durumu çoğunlukla bir kaç olasılığa bağlarlar. Ancak bu olasılıklar daha fazladır. Aşağıda belirttiğim verileri detaylı değerlendirerek sitenizin hangi duruma mağruz kaldığını ve neden sıralama kaybettiğini bulmaya çalışınız.

Google’da Sıra Kaybetme Nedenleri

1-Algoritma güncellemesi
2-Backlink azalması
3-Altınızda yer saha sitelerin üstünüze çıkması
4-Title ve meta değişiklikleri
5-Anti SEO yapılması
6-Tema değişiklikleri
7-içerik güncellemeleri
8-Sunucu sorunları
9-Anahtar sözcük yoğunluğu değişmesi
10-Algoritma Güncellemesi

Algoritma Güncellemesi

Google belirli periyotlarla algoritmaları günceller bu güncellemeler çoğunlukla birçok webmaster blog ve forumunda duyurulduğu için bu dönemdeki düşüşleri bu kritere bağlayabilirsiniz.

Backlink Azalması

Çoğunlukta hiç bilinmeyen ve dikkate alınmayan bir kriterdir. Önceden aldığınız linkler silinmiş veya siteler kapanmış olabilmektedir. Bunları anlamanın yolu da Ahrefs vb sistemler üstünden kaldırılan linkleri kontrol etmenizdir.

Rakabetin Artması

Alt sıranızda yer alan sitelerin daha kuvvetli SEO çalışmaları gerçekleştirerek üstünüze çıkma ihtimalini kesinlikle unutmayınız.

Meta  Değişiklikleri

Meta değişiklikleri sıralamanızı çok etkilemese de, ziyaretçiyi çekme oranını etkileyebileceğinden dolaylı sıralama kaybına yol açabilir.

Anti SEO Yapılması

Rakiplerinizin sizi düşürmek için yapabileceği çalışmaları kapsamaktadır. Bunu öğrenmenin eniyi yolu Google Webmaster Araçları üstünden sitenize gelen bağlantıları ve hangi kelimeler üzeirinden bağlandığı kontrol etmektir.

Tema Değişiklikleri

Tema veya arayüzler site içi SEO açısından büyük öneme sahiptir. Dolayısıyla daha iyi bir yapıya sahip olmayan temalar sıralama kaybetmenize sebep olabilmekte.

içerik Güncellemeleri

Anahtar kelimenizle alakası olmayan içeriklerle sitenizi güncellemeniz halinde sıralama kaybetmeniz mümkündür.

Sunucu Sorunları

Sunucuların kesintilere uğraması, bölgesel ya da genel erişime kapanması, arama motoru botlarını engelleyecek ya da taramasını zorlaştırabilecek durumlara sebebiyet eda ihtimaliyle bu kriter de düşüşlere yol açabilmektedir.

Anahtar sözcük Yoğunluğu

Anahtar kelimelerinizin kullanım oranlarının farklılaşması ülkü orandan uzaklaşma yahut spam olgusu oluşturma sonucu düşüşe sebep olabilmekte.

2 yorum: